محصولاتی با کیفیت تولید کنید، یک بار آن را آپلود کنید و از فروش محصول خود کسب درآمد کنید. این مدل تجاری ساده راهی است که ماهگون برای کسب درآمد در اختیار هنرمندان قرار می دهد.

ضمن سپاس از شما هنرمند محترم برای انتخاب ماهگون، توجه شما را به مجموعه قوانین فروشندگان جلب می نماییم:

 

 

بند ۱: فروشنده متعهد می‌گردد کلیه قوانین زیر را برای فروش محصولات خود در ماهگون بپذیرد و تایید این قرارداد به معنای پذیرش کامل قوانین توسط فروشنده بوده و در صورت انجام هرگونه فعالیت خلاف قوانین مندرج، ماهگون می تواند از فرد مربوطه شکایت و نسبت به ایجاد خسارات مادی و معنوی وارده درخواست جبران نماید.

بند ۲: در ماهگون محصولاتی تایید می‌شوند که خود شخص سازنده محصول باشد و یا توسط تیمی زیر نظر فروشنده ساخته شده باشد.

بند ۳:تعرفه ایجاد و حفظ فروشگاه آنلاین بر اساس هزینه‌های اعلام شده در صفحه قیمت‌ها است.

بند ۴: فروشندگاه موظف هستند ۷۲ ساعت قبل از شروع دوره جدید هزینه حفظ و نگهداری فروشگاه خود را پرداخت کنند در غیر این صورت پس از گذشت ۷ روز از انتهای دوره فروشگاه ایشان غیر فعال و پس از ۳۰ روز از گذشت انتهای دوره فروشگاه به صورت کامل حذف می‌گردد.

تبصره ۱-۴: در صورتی که فروشنده قصد داشته باشد همکاری خود را با ماهگون خاتمه دهد می‌باید کلیه قوانین و شرایط مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کند و تسویه حساب نهایی با فروشنده تابع قوانین مربوطه خواهد بود.

تبصره ۲-۴: فروشندگان می‌توانند ۷ روز  پس از تحویل کالا به مشتریان سایت، درخواست تسویه حساب خود را از طریق پنل مدیریتی تحویل داده شده به ایشان ثبت نموده و طی ۴۸ ساعت، ماهگون هزینه را به حساب اعلام شده واریز می‌نماید.(این مدت زمان با نگاهی به ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک محاسبه شده است.)

تبصره ۳-۴: واریز مبالغ ثبت شده در درخواست وجه فروشندگان، صرفا به شماره حساب ثبت شده توسط فروشنده انجام می‌گیرد و فروشندگان درخواست وجه خود را می‌توانند فقط از طریق ثبت در داخل پنل مدیریت فروشگاه خود و یا از طریق ایمیل ثبت شده اعلام نمایند.

تبصره۴-۴ : چنانچه در هر زمان ماهگون نتواند ازروی اطلاعات دریافتی اعم از شماره تلفن ثابت و شماره تلفن همراه با فروشنده تماس بگیرد، مجاز است تایید هویت فروشنده را به وضعیت معلق درآورد که در این شرایط فروشنده قادر به ثبت درخواست وجه نبوده و در صورت نیاز می باید کلیه مراحل تایید هویت اعم از امضای قرارداد و ارسال مدارک را مجددا طی و یا رفع نقص نماید.

تبصره ۵-۴: ثبت دو یا چند درخواست وجه همزمان امکان پذیر نیست و تا پیش از واریز شدن هریک از درخواست‌های وجه فروشنده، امکان ثبت درخواست وجه مجدد وجود ندارد.

بند ۵: با توجه به ماده ۳۹ قانون تجارت الکترونیک، فروشنده موظف است کالایی را در فروشگاه خود بارگزاری کند که همیشه موجود داشته باشد و یا نهایتا تا ۳ روز از زمان ثبت سفارش کالا آماده ارسال شود. در غیر اینصورت خریدار قادر خواهد بود سفارش خود را لغو کند و مبلغ واریز شده به ایشان عودت داده شود.

بند ۶: مدت زمان لازم برای تایید محصولات شما به شرطی که کلیه اطلاعات و قوانین مندرج برای درج محصول در ماهگون را رعایت کرده باشید، در حدود ۴۸ ساعت کاری است. همچنین در صورت عدم تایید محصول نیز مدیران یا کارشناسان ماهگون به صورت ایمیل این مورد را به شما اطلاع خواهند داد.

تبصره ۱-۶: در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا سایر مشکلات احتمالی دیگر ممکن است زمان تایید محصولات افزایش یابد که در این صورت فروشنده مختار است درخواست لغو بررسی را در قالب ایمیل برای ماهگون ارسال کند یا صبر کند تا مراحل بررسی محصول توسط کارشناسان ماهگون انجام شود.

بند ۷: سعی کنید در توضیحات محصول کاملا صادق باشید چون نسبت به نوشته های خودتان باید پاسخگو بوده و به خریداران پشتیبانی دهید.

تبصره ۱-۷: چنانچه قابلیتی را در توضیحات درج کرده باشید و این قابلیت در محصول شما وجود نداشته باشد یا توضیحات شما مغایر با امکانات موجود در محصول باشد و خریداران نسبت به این مساله اعتراضی داشته باشند ماهگون حق دارد خرید را مسترد کند و پس از کسر مبلغ واریز شده به موجودی فروشنده نسبت به بازگشت وجه خرید به خریدار اقدام نموده و فروشنده نیز حق هرگونه اعتراض در این مورد را از خود سلب می نماید.

پیشنهاد میکنیم برای شناخته شدن برند خود و کیفیت کاری محصولاتتان، برخی محصولات خود را با بسته بندی زیبا و شکیل در ماهگون قرار دهید.

بند ۸: قرار گرفتن محصول در قسمت محصولات ویژه و پربازدید بر اساس تعداد فروش، مقدار امتیاز و ارائه مطلوب پشتیبانی به خریداران محصولات است.

بند ۹:در صورتیکه فروشنده به درستی محصول خود را پشتیبانی نکند با تقاضای درخواست وجه وی موافقت نمی شود و در صورت تکرار عدم پشتیبانی، وجوه حاصل از فروش محصول از حساب فروشنده کسر می شود.

بند ۱۰: پاسخگویی به خریداران در سیستم پشتیبانی تیم ماهگون الزامی بوده و فروشندگان نمی توانند با استناد به پشتیبانی در سرویس‌های شخصی خود، ایمیل‌های ارسالی در ماهگون را بی پاسخ رها کنند و هرگونه انتقال خریداران به سایت هایی خارج از ماهگون جهت دریافت خدمات پشتیبانی نیز ممنوع است.

بند ۱۱:تمامی توضیحات و راهنمایی‌های لازم برای محصول باید در صفحه خرید محصول موجود باشد.

 

 

قوانین و ضوابط مرتبط با خاتمه همکاری فروشنده با ماهگون

 

 

بند ۱۲: فروشندگان موظف به پشتیبانی از خریداران هستند و چنانچه در هر زمان تصمیم به قطع همکاری با ماهگون را بگیرند و یا قصد عدم ارائه هریک از محصولات در ماهگون را داشته باشند می باید حداقل به مدت ۱۰ روز از آخرین فروش هریک از محصولات، نسبت به ارائه خدمات پشتیبانی از طریق سیستم ایمیل پشتیبانی ماهگون اقدام نمایند و در حد مطلوب و مطابق با قوانین ماهگون از خریداران قبلی محصول پشتیبانی کنند. چنانچه این پشتیبانی صورت نگیرد و به شاسیتگی و مطابق با قوانین ماهگون نباشد، حق شکایت از فروشنده برای ماهگون محفوظ است و ماهگون می تواند نسبت به بازپس گیری وجوه پرداختی به فروشنده از طریق مراجع قضایی اقدام کند.

تبصره ۱-۱۲: از اعلام درخواست قطع همکاری توسط فروشنده، کل موجودی حساب فروشنده برای مدت حداقل ۱۰ روز مسدود می‌شود و پس از آن در صورتی که فروشنده قوانین مربوط به خاتمه همکاری را رعایت کرده باشد کلیه مبالغ موجود در حساب کاربری به حساب ایشان واریز می گردد. در صورتی‌که فروشنده در ارائه هریک از خدمات به خریداران کوتاهی کند یا خلاف قوانین عمل نماید، ماهگون حق دارد موجودی حساب فروشنده را تا زمان رفع مشکلات مسدود ساخته و در صورت عدم همکاری مناسب علاوه بر عدم واریز موجودی، نسبت به دریافت خسارت وارده به ماهگون و خریداران، از فروشنده غرامت دریافت کند.

تبصره ۲-۱۲: انجام هرگونه کارها و رفتارهای غیر حرفه ای توسط فروشندگان پس از قطع همکاری با ماهگون جرم تلقی شده و هرگونه فعالیتی که به نوعی موجب سلب اعتماد کاربران از ماهگون شود یا ایجاد هرگونه شایعه پراکنی و … جرم تلقی شده و ماهگون می تواند در صورت مشاهده هریک از این موارد (حتی موارد جزئی) از فروشنده و فرد خاطی شکایت کرده و ادعای خسارت نماید.

بند ۱۳: ماهگون هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی فروشندگان از شرایط فروش نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و ماهگون خواهد بود.

بند ۱۴: با ارسال درخواست تبدیل عضویت به فروشنده، فروشندگان مواد توافقنامه و ضوابط ماهگون را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از فروشنده وجود ندارد.

بند ۱۵: ماهگون در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی فروشنده مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

بند ۱۶: خدمات ماهگون به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند به فروش رفتن محصول، تبلیغ محصول در سایر سایت های مرتبط با ماهگون و یا معرفی محصول در سایر سایت ها ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای ماهگون که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و ماهگون هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. ماهگون تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن اطلاعات سایت شما) نخواهد بود.

بند ۱۷: سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به فروشنده برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه یک بار خرید محصول مطابق با قیمت مندرج در ماهگون بوده و ماهگون هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت.

بند ۱۸: در صورت بروز مشکلات غیرقابل شناسایی یا مشکلات فنی، ماهگون نهایت تلاش خود را برای رفع مشکل در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. در این میان چنانچه بخشی از اطلاعات محصولات یا فروشندگان در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، باتوجه به بروز مشکل خارج از اختیارات ماهگون ، فروشنده حق اعتراض ندارد و ماهگون به نمایندگی از فروشندگان نهایت تلاش خود را برای بازپس‌گیری حقوق و خسارت احتمالی وارده به فروشندگان را از جانب افراد سودجو به انجام خواهد رساند. قابل ذکر است در شرایط بروز مشکلات، رفع مشکل و مسدود سازی دسترسی افراد سودجو در اولین اولویت کاری قرار دارد.

بند ۱۹: تغییرات توافقنامه: توافقنامه فروش محصول در ماهگون تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه ماهگون و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، ماهگون حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت ماهگون در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ماهگون مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و فروشنده می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت ماهگون کنترل نماید.

بند ۲۰: فروشنده ضمن امضای تمام صفحات این قرارداد، موظف است همواره از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت ماهگون ، تغییرات احتمالی و الحاقیه های آتی را رصد کرده و در صورت عدم موافقت با هریک از تغییرات توافقنامه (حداکثر تا ۲۴ ساعت) درخواست خود را مبنی بر قطع همکاری برای ماهگون ارسال کند و عدم انجام این کار پس از ۲۴ ساعت به منزله قبول کلیه مفاد و تغییرات است.

ضمن تشکر از شما کاربر محترم برای انتخاب ماهگون، توجه شما را به مجموعه قوانین خریداران جلب می نماییم:

 

 

سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید.

درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می‌باید توسط سیستم ایمیل ماهگون به ثبت برسد.

بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی فروشنده به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی فروشنده از محصول باشد. ماهگون در قبال عدم پشتیبانی فروشندگان هیچ مسئولیتی ندارد.

پشتیبانی محصولات خریداری شده صرفا توسط فروشندگان انجام خواهد شد و ماهگون هیچگونه مسولیتی در قبال ارائه پشتیبانی برای محصول ندارد.

پیش از خرید حتما به کیفیت محصول، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، توضیحات محصول و … دقت فرمایید.

با توجه به دست ساز بودن اغلب محصولات، در صورت موجود نبودن کالا فروشنده ۳ روز فرصت دارد تا محصول را به مرحله ارسال برساند و در غیر اینصورت چنانچه مایل به انتظار نباشید، می توانید سفارش را لغو و مبلغ را کاملا استرداد کنید.

محصول معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان ماهگون و عدم رفع مشکل توسط فروشنده، از ماهگون حذف خواهد شد.

هرگونه تبلیغ محصول دیگر و بحث در مورد مارکت های دیگر و توهین به افراد دیگر در دیدگاه ها بلافاصله و بدون اخطار قبلی موجب مسدود شدن اکانت کاربری خواهد شد.

ماهگون هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای فروشندگان و ماهگون خواهد بود.

با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت ماهگون، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط ماهگون را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.

ماهگون در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

خدمات ماهگون به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی‌گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، امنیت و … ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای ماهگون که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار بوده و ماهگون هیچگونه خسارتی بابت عملکرد محصولات ارائه شده به هر نحو نمی پردازد. ماهگون تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی نخواهد بود.

سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و ماهگون هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت

تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات ماهگون تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه ماهگون و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، ماهگون حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت ماهگون در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا ماهگون مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت ماهگون کنترل نماید.